این روزها به دلیل دسترسی آسان و سریع به اینترنت کسب و کار اینترنتی غوغا کرده و همه به نحوی برای خودشون یک کسب و کار اینترنتی دست و پا کردند. هر کسی به امید موفقیت در کسب و کار خود پا به این عرصه می گذارد. ما در این مقاله قصد داریم نکات کلیدی در راه اندازی یک کسب و کار موفق را به شما یاد آوری کنیم که حاصل استفاده از تجربیات غول های کارآفرینی دنیا است.

Image result for entrepreneurial

 

۱- ترسوها قبل از مرگشان چند بار می میرند.

ترسیدن در کسب و کار معنایی ندارد.

 

طبق آمار از هر ۱۰ کسب و کار ۹ کسب و کار شکست میخورند، پس اگر لازم شد 10 کسب و کار راه اندازی کنید!

 

برای رسیدن به موفقیت باید بیخیال ترس ها شوی و با نهایت اشتیاق و با دید همه جانبه نگر آستین ها بالا زد و شروع کرد.

 

۲- از همین حالا شروع کن، شنبه دیر است!

دانستن ارزش لحظه ها، اولین گام برای موفقیت کسب و کار است. به قول معروف زمان طلاست. به قول ماساکی ایامو: شما نباید هیچ روزی را بدون حتی کمترین پیشرفت از دست بدهید. این بدین معناست که زمان بزرگترین دارایی شماست و باید بهترین استفاده را از آن ببرید.

 

۳- ولخرجی ممنوع!

با یک وب سایت ساده اما به روز و پر زرق و برق کسب و کار خود را شروع کنید تا مخاطبان را به خود جذب کنید. وقتی می شود با یک وب سایت استاندارد در زمان مناسب ایجاد کرد ولخرجی و ریخت و پاش نکنید. دنبال ساخت لندینگ پیج ها و سایت هایی با قیمت متوسط بروید که برای بروزکردن آن دردسر نکشید. با یک آموزش ساده خانگی بتوانید محتوای جدید برای آن ایجاد کنید.

 

۴- ابتدا سایت خود را به مراکز طراحی سایت بسپارید

همان طور که گفتیم زمان طلاست، پس پیشنهاد می کنیم در گام اول کار وب سایت خود را به مراکز طراحی سایت بسپارید. این مراکز معمولا پاسخ گوی مشکلات هستند و خدمات بهتری ارئه می دهند، به همین دلیل میتوانید با اعتماد بیشتری به فعالیت خود ادامه دهید.

 

۵- هرم طلایی!

کیفیت، زمان و تعهد سه نکته ی کلیدی و مهم است که در دنیای کسب و کار به هرم طلایی شهرت دارد. همان طور که گفته شد برای شروع کار بهتر است سایتی با هزینه ی متوسط ایجاد کنید، این ابتدایی ترین کار در آغاز یک کسب و کار است. این کار باید در زمان مناسب انجام شود. هرگز کار خود را فرسایشی نکنید. تعهد را فراموشش نکنید و  سعی کنید مراکز  متعهد را برای انجام این کار انتخاب کنید.

 

۶- سئو پادشاهی می کند!

مرواریدی پنهان در دل صدف را فرض کنید، تا مروارید از صدف خارج نشده ارزشی ندارد و احتیاج به دیده شدن دارد. کسب و کار هم برای موفق شدن احتیاج به استاندارد سازی دارد. شاید با مفهوم سئو سایت در دنیای اینترنت آشنا باشید. باید محتوای خدماتی خود را به صورت حرفه‌ای، استاندارد، بهینه، و کارآمد سئو کنید تا در رتبه‌های جستجو دیده شوید. محتوا هم حکم مروارید در دل صدف را دارد اگر دیده نشود ارزشی ندارد و این سئو و بهینه سازی است که باعث با ارزش شدن محتوا می شود.

 

محتوا پادشاهی می کند

 

۷- ارزش واقعی یک ایده در اجرای آن نهفته است

“ارزش واقعی یک ایده در اجرای آن نهفته است” یعنی خیلی زمان صرف ایده پروری نکنید. امروزه اجرای خوب مقدم بر ایده ناب است. معمولا مراکز ساخت و طراحی سایت با توجه به اجراهای متفاوتی که داشته اند خیال شما را از اجرای خوب راحت میکنند. پس با کمترین باگ می توانید کار خود را با موفقیت انجام دهید.

 

۸- با یک تیر چند نشان را بزنید

وقتی یک محصول را برای هدفی طراحی می کنیم الزما از سمت خریداران یا مصرف کنندگان به همان منظور استفاده نمی شود. در واقع هدف تولید محصول من و شما مهم نیست اون چیزی که مهمه اینه که رفع نیاز مشتری است. درست مثل نوشابه های گازدار که امروزه در بسیاری از نقاط جهان کاربرد های دیگه ای مثل تمیز کردن ماشین ها دارد. در واقع میخواهیم بگوییم که در کسب و کار باید با یک تیر چند هدف را بزنیم. شبکه های اجتماعی رسمی خود را راه اندازی کنید و به سایت خود متصل کنید و با سئو دقیق و کارآمد آن را بهینه کنید و به ارایه آن بپردازید.

 

۹- عقل مردم تو چشمشونه!

زیبایی بصری و رابط کاربری ساده یک سایت از مهم ترین عوامل جذب مشتری است. بنابراین در طراحی سایت ظاهر آن را هم باید در نظر گرفت. به قول معروف عقل مردم تو چشمشونه. وقتی ظاهر سایت روی مخاطب تاثیر بزاره به صورت دهان به دهان بین مردم معرفی میشه و این یعنی آغاز عصر پادشاهی.

 

۱۰- به چه کسی اعتماد کنم؟

یک جستجو ساده درگوگل کافی است تا به این نتیجه برسید که سایت های بسیاری می‌توانند در راه کسب و کار و رسیدن به رویاهای تجارت خانگی و شرکتی همیار شما باشند. ما بعد از مشاهده نتایج به این نتیجه رسیدیم گروه هوروش شناخت دقیقی از وضعیت کسب و کارهای ایرانی دارد و می تواند شما را در طراحی یک وبسایت متناسب با کسب و کار اینترنتی کمک نماید. تعداد خدمات گروه هوروش محدود اما مطمئن و تخصصی است و متمرکز بر خدمات طراحی، سئو و طراحی گرافیک های خیره کننده است. اگر نیاز به مشاوره داشتید خبر خوبی برایتان داریم. حتما از مشاوره رایگان آن ها استفاده کنید تا بتوانید به صورت استاندارد کسب و کار شخصی خود را راه اندازی کنید.

 

منبع : هوروش