۳ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

اختلالات اوتیسم سراغ چه کودکی می آید؟

یک متخصص اعصاب و روان و روان‌ درمانگر درباره اوتیسم یا اختلال طیف درخودماندگی اظهار کرد: اوتیسم یا اختلال طیف درخودماندگی که با نام اختلاف نافذ رشد هم شناخته می‌شود، گروهی از سندروم‌های عصبی رشدی است که توارث چند ژنی دارد، مشخصه اصلی اوتیسم اختلال در ارتباطات اجتماعی و رفتار‌های محدود و تکراری است، بر اساس انجمن تشخیصی روانپزشکان آمریکا اختلال آسپرگر، اختلال فروپاشنده کودکی (سندروم هلر) و سندروم رت هم در گروه اختلال طیف اوتیسم قرار می‌گیرند به طوری که آسپرگر شکل خفیف‌تر اوتیسم است و اختلال عملکرد زبانی در آن به شدت اوتیسم نیست.

  • النا رحمانی
  • دوشنبه ۲۳ تیر ۹۹

فواید خیار برای پوست صورت به همراه ماسک های آن

برای مقابله با مشکلات پوستی بهترین و بی خطر ترین روش ،استفاده ازمواد طبیعی هستند که هیچ گونه عوارض جانبی ندارد.

که در این مطلب به خواص خیار می پردازیم. خیار یک ماده بسیار مفید برای پوست می باشد و در بسیاری از محصولات مراقبت ار پوست وجود دارد و باعث درخشش پوست میشود.خواص عصاره خیار برای پوست صورت ثابت شده است.

  • النا رحمانی
  • چهارشنبه ۱۸ تیر ۹۹

درمان آسان شپش موی سر با سرکه

شپش بسیار همه گیر است و در سر یک مشکل رایج در میان کودکان است. وقتی یک کودک شپش می گیرد ناگهان همه شپش سر می گیرند. بنابراین بهتر است که اقداماتی را انجام دهیم تا پیشگری شود.

برای این کار باید یکسری درمان های طبیعی  و خانگی انجام دهید.

در این بخش از سلامت پوست و موی نمناک به برخی از درمان های سرکه اشاره کرده ایم،با وجود بوی قوی اش، سرکه ماده ای عالی برای از بین بردن شپش است، شما همچنین می توانید قدرت آن را با مواد دیگر بیشتر کنید؛ درمان های طبیعی مبارزه با شپش سر بدون استفاده از محصولات شیمیایی.ما آنها را با مواد دیگری مانند رزماری، اسانس روغن چای، سیر، اوکالیپتوس و روغن نارگیل ترکیب می کنیم.

 

    • النا رحمانی
    • سه شنبه ۱۰ تیر ۹۹